Aby oferowany asortyment cieszył się zauważalnym zainteresowaniem, warto zainwestować w
odpowiednie meble sklepowe. Jednym z najbardziej praktycznych rozwiązań może okazać się stół
ekspozycyjny. Ustaw go w strategicznym miejscu swojego sklepu i obserwuj, jak potencjalni nabywcy
poświęcają umieszczonym na nim towarom coraz więcej uwagi.

Stół ekspozycyjny to konstrukcja uniwersalna

Rozważając liczne zalety, jakimi cechują się stoły ekspozycyjne, nie sposób nie wspomnieć o ich
niemal nieograniczonej funkcjonalności. Doskonale sprawdzają się w sklepach spożywczych,
odzieżowych i RTV. Odpowiednio zaprojektowana konstrukcja będzie również cennym uzupełnieniem
sklepów z segmentu premium, kładących szczególny nacisk na elegancką „otoczkę” produktu.
Nie istnieje jeden niezawodny przepis na idealny stół ekspozycyjny. Jednym z najlepszych sposobów
na wpasowanie go w stylistykę sklepu jest zastosowanie takich samych materiałów i kolorów, jakich
użyto w przypadku reszty umeblowania. Prym wiedzie w ostatnich sezonach oczywiście drewno,
metal i szkło.

Wykorzystaj stół ekspozycyjny zgodnie z aktualnymi trendami

Przeznaczenie stołów ekspozycyjnych nie musi być przez cały czas takie samo. W przypadku, w
którym nie planujesz w najbliższym czasie promowania produktów z górnej półki bądź świeżo
wprowadzonych nowości, stół ekspozycyjny doskonale sprawdza się w organizowaniu wyprzedaży.
Zastąp tabliczki Nowość! Informacjami o początku wyprzedaży i obserwuj zainteresowanie
potencjalnych klientów. Spraw, aby stół ekspozycyjny przez cały sezon służył Ci pomocą w sprzedaży
asortymentu o zarówno dużym, jak i małym popycie.

Czy stół ekspozycyjny może się mienić niczym Times Square?

W przypadku, w którym polityka sklepu nie przywiązuje nadmiernej uwagi do cyklicznych promocji
bądź ogłaszania nowości, stół ekspozycyjny doskonale sprawdzi się do zapoznania klienta z
produktami premium. Odpowiednio zaaranżowana przestrzeń sprawi, że będą one mienić się niczym
klejnot w koronie, przykuwając uwagę wszystkich odwiedzających.
Stół ekspozycyjny, który wyposażysz w odpowiednie oświetlenie punktowe bądź taśmowe, z
pewnością zainteresuje kupujących, stwarzając wrażenie obcowania z elitarnym produktem. Warto
pamiętać jednak, że wrażenie to nie musi onieśmielać kupujących.
Często spotykaną praktyką w segmencie RTV jest wystawianie telefonów i laptopów na stół
ekspozycyjny, który pełni funkcję platformy demonstracyjnej, przy której klienci mogą zapoznać się z
możliwościami swego ewentualnego zakupu.
Potencjał, którym cechuje się stół ekspozycyjny, jest niemal nieograniczony. Już dziś zapoznaj się z
realizacjami firmy Vonart i przekonaj się, że zakup tego typu może realnie przyczynić się do
zwiększenia obrotów w Twoim sklepie.