Stojaki i standy reklamowe są popularnymi narzędziami marketingowymi. Ich uniwersalność
sprawia, że znajdą zastosowanie w niemal każdej branży. Stojaki reklamowe najczęściej są
wykorzystywane do wyeksponowania konkretnego towaru, marki lub też ciekawego
zaprezentowania materiałów reklamowych. Świetnie sprawdzają się na targach lub innych imprezach
branżowych, a także jako stały element wyposażenia biura. Stojak w nietypowym kształcie może być
bardzo skuteczną formą reklamy.

Przykładowe wykorzystanie stojaków reklamowych

Stojaki reklamowe czy też ekspozycyjne doskonale sprawdzą się zwłaszcza w handlu detalicznym.
Dzięki nim w prosty i jednocześnie efektowny sposób możesz wyeksponować swój towar.
Doskonałym przykładem jest sklep z dodatkami i biżuterią. Minimalistyczny stojak, wyposażony w
lusterka podkreśli wygląd biżuterii, a dzięki funkcji obrotowej Twoi klienci bez problemu będą mogli
obejrzeć interesujący ich produkt. Na rynku dostępne są także stojaki reklamowe, które swoim
stylem będą pasować do różnego rodzaju wnętrz np. rustykalnych, nowoczesnych czy industrialnych.
Wiele firm specjalizujących się w produkcji ekspozytorów, oferuje swoim klientom wykonanie
indywidualnego, idealnie dopasowanego do ich potrzeb stojaka reklamowego.

Stojaki reklamowe na materiały drukowane

Oprócz podkreślenia konkretnej marki czy artykułów, stojaki reklamowe mogą służyć jako ekspozytor
materiałów marketingowych np. ulotek produktowych, katalogów czy broszur informacyjnych.
Wartym uwagi modelem jest stojak na ulotki typu Z-SHAPE. Jego kształt przypomina literę „Z”, a
lekka, aluminiowa i bardzo prosta konstrukcja sprawdzi się zarówno w sklepie ogólnospożywczym,
biurze, jak i salonie telefonii komórkowej. Ciekawym rozwiązaniem są stojaki reklamowe
wyposażone w kosze, w których można umieścić gadżety reklamowe lub gratisy dla klientów.
Możliwości wykorzystania stojaków ekspozycyjnych czy reklamowych jest bardzo dużo. Jeżeli
zastanawiasz się jaki stojak będzie najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy, zapraszamy do
kontaktu z naszymi specjalistami. Vonart w ciągu niemal 30 lat od powstania przedsiębiorstwa
wyprodukował dziesiątki stojaków dla różnych branż m.in.: stojaki na buty, płyty CD, DVD, kosmetyki
czy okulary oraz materiały reklamowe.